Тема. Гімнастика
Інтегрований урок фізичної культури, математики та
англійської мови в 5 класі
Завдання уроку:
1) повторити
фізкультхвилинку під музичний супровід англійською мовою та слова з англійської
мови з теми «Спорт і спортивні ігри»;
2) закріпити запис
числа за допомогою розрядних доданків і виконання вправ на гімнастичних лавах
під час естафет;
3) формувати стійку
мотивацію щодо збереження здоров′я , гармонійного розвитку здібностей і
психічних якостей учнів;
4) розвивати
швидкість, спритність та координаційні якості;
5) виховувати
почуття взаємодопомоги, любов до фізичної культури.
Інвентар: аудіозаписи
із засобами їх відтворення, картки з видами спорту, фітболи, карточки з
написами англійською мовою, математичні завдання, маркери, обручі, завдання
спортивної вікторини, гімнастичні лави, фішки, мильні бульбашки
Частини уроку
|
Зміст
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (14-15хв)
|
1.Шикування в одну шеренгу,
привітання, повідомлення завдань уроку.
|
До 30 с
|
Звернути увагу на шикування
та дисципліну.
|
2.Учитель. Сьогодні до нас
завітало багато гостей. Ми радо вітаємо їх і запрошуємо в подорож.
·
Що таке подорож?
·
Хто з вас уже
подорожував?
·
Які існують
подорожі? У подорож вирушають лише здорові люди.
|
До 30 с
|
||
3.Вимірювання частоти
серцевих скорочень (ЧСС) – Перш ніж вирушати у мандри перевіримо пульс за 10
с
|
До 30 с
|
Отриманий результат помножити
на 6. У нормі – 80-90 уд/хв
|
|
4.Повороти на місці,
перешикування з однієї шеренги в дві, з однієї колони в дві.
|
До 30 с
|
Досягати чіткості та
узгодженості виконання
|
|
5.Різновиди ходьби (звичайна;
на носках; на п ′ятках; на зовнішній стороні стопи; на
внутрішній стороні стопи.
|
1-2 хв
|
В обхід залою, тримати
дистанцію, спину тримати рівно
|
|
6.Біг ( звичайний, змійкою.)
|
1-2 хв
|
У повільному темпі.
|
|
7.Загальнорозвивальні вправи
у русі.
|
До 3 хв
|
Тримаємо дистанцію, чітко
виконуємо вправи, дотримуємося правил безпеки.
|
|
8.Фізкультхвилинка під
музичний супровід.
– Наша подорож
розпочинається. Перша зупинка –« Веселинка».
|
До 4 хв
|
Під музичний супровід співати
англійською мовою. Стежити за чіткістю виконання вправ.
|
|
Основна частина (25-27 хв)
|
1.Перешикування в дві колони
|
До 30 с
|
Стати до лінії старту
|
2. –Ми знаходимося на зупинці
«Розумників». Естафета «Відгадай вид спорту» (конкурс на знання спортивних
ігор англійською).
|
3-4 хв
|
Кожен учень стрибає на фітболі
до обруча, бере напис англійською мовою, біжить прикріпляє його до
відповідного малюнку, біжить назад бере фітбол і фінішує, передаючи наступному.
Капітани перевіряють результати.
|
|
3.Наступна зупинка
–«Кмітливих винахідників». «Математична естафета».
|
3-4 хв
|
На стіні прикріплюють
математичні завдання. За сигналом перший учасник біжить до стіни, розв’язує
завдання, повертається назад і передає естафету наступному. Після завершення
естафети перевіряються завдання відзначаючи кількість правильних відповідей.
|
|
4.Гра в шашки командою.
|
4-5 хв
|
Капітани стають біля дощок з
шашками протилежних команд. За сигналом перший гравець біжить до дошки,
робить хід та біжить назад, передаючи естафету наступному. Потім біжить
наступний і теж робить хід. Капітани грають весь час до закінчення гри.
Перемагає та команда, яка перша закінчить гру.
|
|
До 2 хв
|
Перемагає команда, яка швидко
та правильно відповість на запитання. Орієнтовні запитання
-Скільки гравців грає у
|
||
баскетбол? (5)
–Скільки кілець на
олімпійському прапорі? (5)
–Скільки гравців грає у
волейбол?(6)
–Скільки гравців на
футбольному полі в одній команді? (11)
|
|||
6.-Ми дісталися зупинки
«Активних і спортивних», на якій з′ясуємо, яка команда є найспортивнішою.
|
4-5хв
|
Поставити гімнастичні лави.
Перший етап. За сигналом перший біжить так, щоб лава була між ногами, біжить
до стійки, оббігає її, назад бігом по прямій, передаючи естафету слідуючому.
Другий етап. Просування в перед лежачи на животі, підтягуючись руками на
гімнастичній лаві. Третій етап: те саме в положенні сидячи ноги нарізно.
|
|
7.Перетягування канату
|
2-3хв
|
Перемагає команда, яка
перетягне канат на свою половину.
|
|
Заключна частина
(3-5 хв)
|
1.-Ось і добігла кінця наша
подорож . А зараз кожен з вас має можливість запустити мильну кульку у
подорож. (Вправа на відновлення дихання).
|
2-хв
|
Вчитель запускає мильні
кульки. Кожен з учнів бере собі одну і дмухає її якнайдалі від стартової
лінії поки вона не лопне. У кого довша відстань той і переміг.
|
2.Вправи на розслаблення
м′язів та відновлення дихання (ходьба з глибокими вдихами та видихами)
|
1 хв
|
||
3.Підбиття підсумків уроку
|
1-2хв
|
Відзначити найактивніших
учнів. Оцінити діяльність учнів на уроці
|
|
4.Організований
вихід з
спортзалу.
|
До 30 с
|
У колону по одному
|
Тема: "Де козак, там і
слава"
Мета:
|
розширювати
кругозір учнів про козацтво; закріплювати знання, отримані на уроках
читання та фізичного виховання, збагачувати словниковий запас учнів,
розвивати силу, спритність, швидкість; виховувати любов до України , повагу
до національних традицій, шанобливе ставлення до запорожців, любов до
фізичної культури та спорту, почуття друби, колективізму, взаємовиручки.
|
Обладнання:
|
надувні кульки, стрічки, плакати: "У нас одна Батьківщина - наша рідна Україна", "Козацькому роду нема переводу", "Де козак, там і слава", національна символіка, виставка книг та портретів гетьманів України, аудіо-відеозаписи із засобами їх відтворення, декорація української хати, тину килиму, предмети козацького побуту, українські страви: вареники, каша, молоко; посуд; спортивний інвентар: канат, кеглі, м`ячі, обручі, кошики з картоплею, лунки, стійки, фішки. |
Звучить
козацький марш.
Вчитель:
Де Дніпро наш котить хвилі,
Рве стрімкі пороги,
Там країна вся велична,
Славний край розлогий.
Там козацтво виростало
Слави, волі здобували!
Україно, славний край козачий.
-
|
Презентація «Козаки»
-
|
-
|
Звучить козацька стрілецька
пісня «Гей, ви, козаченьки, вітер в чистім полі!».
-
|
Сьогодні свято, конкурс нині,
Сьогодні все козацтво наше тут.
І в цьому залі радість лине, Козацькі забави всіх
нас ждуть.
Кличе вас Вкраїна-ненька.
Дозвольте вам журі представити,
Хоч і серйозним воно є.
Та голос свій, свою усмішку
Кмітливості та жартам віддає.
-
|
Визначити, яка команда найкраще та найуспішніше здолає всі випробування,
нам допоможуть:
|
Представлення журі
Задля звитяги,
Задля козацької слави
Розпочнемо козацькі забави!
Гетьман:
-
|
Я, гетьман козацького війська, наказую провести змагання куренів, щоб підняти
бойовий дух і довести мудрість нашого козацтва. Отамани, шикуйте курені!
|
Козаки об`єднаються
в дві команди й шикуються в шеренгу обличчям до журі. Кожний отаман стоїть
боком до свого куреня. Отамани оголошують назви своїх команд, разом із командою
називають девіз.
Отаман куреня «Козацька
шабля»:
-
|
Наш девіз: «Козаки ми ще маленьки – зате гідна зміна!»
|
Отаман куреня «Павлоградські
козаки»:
-
|
Наш девіз: «Козаку найперше – воля,
Козаку
найперше – честь!»
|
Вчитель:
-
|
Розпочинаємо змагання з козацької переправи. Здавна в Україні козаки
славилися силою та спритністю, мали гострий зір та розумну голову.
|
1-й конкурс «Переправа на Хортицю»
Вчитель:
-
|
Беруть по двоє учасників від
команди. Одному учасникові зав`язують очі. Він повинен нагодувати
варениками свого товариша. Перемагає команда, яка швидше з`їсть
вареники.
3-й конкурс «Справжні
козаки»
Вчитель:
-
|
Після того як козаки гарненько поснідали, вони вирушали в мандрівку. Щоб
дістатися визначеного місця, їм необхідно подолати багато перешкод, які слід
оминути чи пробігти «Змійкою»
|
4-й конкурс «Мандрівка з
перешкодами»
Напроти кожної команди –
«лунки» (обручі) та «рови» (дві гімнастичні палиці, що покладено паралельно.
Наприкінці кожної доріжки – кеглі. Учасник має оббігти «лунки», перестрибнути
через «рови», добігти до кеглі та повернутися до команди. Перемагає команда,
учасники якої фінішують першими.
Вчитель:
-
|
5-й конкурс «Посадження та
збирання картоплі»
Вчитель:
-
|
Для того, щоб перемагати ворогів, козаки мали влучно стріляти.
Подивимося, яка команда краще впорається із наступним завданням.
|
6-й конкурс «Збий булаву»
Учасникам необхідно за
допомогою мішечка з піском збити з відстані 5м кеглі. Учасники різних команд
беруть участь по черзі. Перемагає команда, яка зіб`є найбільше кеглів.
Вчитель:
Вчитель:
-
|
8-й конкурс «Перетягування
канату»
Команди шикуються в одну
колону одна напроти одної за лінією та беруть до рук канат. За сигналом вони починають
його тягти. Перемагає команда, яка перетягне суперників за свою лінію.
Вчитель:
-
|
На своєму шляху козаки зустрічали різні перепони, але, я думаю, вони їх
подолають.
|
9-й конкурс «Спритні
козачата»
Вчитель:
-
|
Випробування козаків тривають.
|
10-й конкурс «Кухоль молока»
У конкурсі беруть участь по
одному учаснику від команди. За сигналом вони мають якнайшвидше випити 1л
молока.
Вчитель:
-
|
Козаки завжди були сміливими воїнами, тому вони не зважали на ворогів і
дуже швидко заряджали гармати ядрами. Зараз ми дізнаємося, чи вміють наші
козаки вправлятися з ядрами.
|
11-й конкурс «Міцні легені»
Вчитель:
-
|
Козаки вміли не лише воювати, але й розважатися.
|
Вчитель:
-
|
Добром світяться козачата.
Даруйте Україні вічність, довічно вчіться захищати домівку та рідний
край!
Чолом, шановне товариство,
Нам прощатися пора.
Через рік на цьому місці
Затанцюєм гопака.
|
Дівчата виконують танок.
Після танцю судді
нагороджують переможців.
Вчитель:
Комментариев нет:
Отправить комментарий